بهترین درمان جوش صورت

بهترین درمان جوش صورت

بهترین درمان جوش صورت

بهترین درمان جوش صورت

درمان جوش صورت راه حل خانگی هم دارد. برای رفع جوش صورت که کلافه تان کرده دیگر نگران نباشید . چون برای خلاص شدن از دست جوش های صورت میتوانید درمان های خانگی جوش را هم امتحان کنید .

این بار برای خلاصی از جوش صورت این نسخه ۱۴ روزه نیز امتحان کنید .

همه چیز را امتحان کرده‌اید؟ بخش قابل توجهی از حقوق‌تان را برای تهیه کرم‌های معجزه‌بخش خرج کرده‌اید و از حجامت گرفته تا گیاهخواری را هم تجربه کرده‌اید، اما فایده‌ای نداشته؟ تصور می‌کنید جوش‌های روی پوست‌تان از هیچ راهی رام نمی‌شوند و در روز عروسی هم دست از سر شما برنمی دارند؟ منفی‌بافی را تمام کنید. ما به شما نشان می‌دهیم که برای بازسازی پوست آسیب‌دیده‌تان، تنها به کمی حوصله نیاز دارید.

جوش‌جوشی هستید؟

 

آکنه و جوش‌های ناخوانده تمامی ندارد، حتی بالا رفتن سن هم کمکی به شما نمی‌کند؟ حق دارید. ورق خوردن تقویم، تغییرات هورمونی، استرس، منافذ مسدود شده پوست و حتی ژنتیک می‌تواند جوش‌ها را به همراه همیشگی زندگی‌تان تبدیل کند.

فهرست خرید شما

 

 

  • پاک‌کننده گوگردی
  • مرطوب‌کننده بدون چربی
  • سرم ویتامین A
  • کپسول روغن ماهی
  • ماسک خاک رس

 

از این راه بروید:

 

روز اول:

دست‌اندازهای روی پوست‌تان را لمس نکنید. تحریک کردن جوش‌ها نه‌تنها کمکی به از بین رفتن‌شان نمی‌کند، بلکه ظاهر آزاردهنده‌تری را هم برای‌شان می‌سازد.

 

روز دوم و سوم:

نتیجه آزمایش‌های‌تان را به یک متخصص زنان نشان دهید. شاید نوسانات هورمونی برای پوست‌تان مشکل‌ساز شده باشد.

 

روز چهارم:

اگر اوضاع هورمونی‌تان بسامان بود، باید نگاهی به رژیم غذاییتان بیندازید. کربوهیدرات‌های غیر ضروری و قندهای فرآوری شده را بی‌خیال شوید تا التهاب پوست‌تان بخوابد.

           درمان جوش صورت

روز پنجم:

 

حالا که کندن جوش‌ها از سرتان افتاده، کمی به تمیز شدنش فکر کنید. شب‌ها صورت‌تان را با یک پاک‌کننده حاوی گوگرد که ضدعفونی کننده و ضدالتهاب باشد پاک کنید و صبح‌ها به جای صابون زدن به پوست آن را با آب خالی بشویید تا خشک‌تر نشود. برای تهیه پاک‌کننده‌ها می‌توانید بسته به جیب‌تان تصمیم بگیرید. اگر برای‌تان کم هزینه بودن پاکسازی پوست مهم است، می‌توانید از پاک‌کننده‌های ایرانی که ۱۰درصد گوگرد دارند کمک بگیرید.

 

روز ششم:

به جای سابیدن پوست‌تان با حوله بعد از شستنش آن را با یک دستمال یکبار مصرف خشک کنید تا باکتری‌ها به جان پوست‌تان نیفتند.

 

روز هفتم:

یک لوسیون بدون چربی که حاوی گیاهان دارویی است به برنامه مراقبت از پوست‌تان اضافه کنید. درست است که در حال مبارزه با چربی‌های پوست‌تان هستید اما نباید اجازه کاملا خشک شدن را هم به پوست‌تان بدهید.

 

روز هشتم تا دهم:

یک شب در میان به اندازه یک نخود از سرم یا پماد ویتامین A را روی تمام صورت‌تان بمالید. ممکن است در ابتدا پوست‌تان تحریک شود و این کار کمی آزاردهنده به نظر برسد اما این یکی از بهترین راه‌های مبارزه باچین و چروک برای صاحبان پوست‌های خشک است.

روز یازدهم:

 

برای سم‌زدایی از پوست‌تان، خوردن سبزیجات تیره را آغاز کنید و هر روز حداقل ۵۱۰ میلی‌گرم روغن ماهی هم در رژیم‌تان بگنجانید. برای دفع سموم از پوست‌تان به امگاها نیاز دارید. پس مصرف روغن ماهی را فراموش نکنید یا اینکه از داروخانه قرص روغن ماهی بخرید.

 

روز دوازدهم: 

 

این روزها بازار ماسک‌های عجیب و غریب پوست داغ است اما بهتر است در مقابل وسوسه خرید این ماسک‌های خوش رنگ و لعاب مقاومت کنید و تنها با تهیه یک ماسک خاک رس از فروشگاه بیرون بیایید. این ماسک دوای پوست‌های آکنه‌ای و جوش‌های سرسیاه است. پس هر جوشی که سر می‌زند را با کمک یک نوک انگشت از این ماسک خشک کنید.

 

روز سیزدهم:

 

اگر چربی پوست‌تان دلیل بروز جوش‌هاست، بهتر است یک بار دیگر برچسب روی لوازم آرایش‌تان را بخوانید و از چرب نبودن‌شان مطمئن شوید.

 

روز چهاردهم:

 

درست است که آلودگی پوست می‌تواند شما را جوش‌جوشی کند، اما تصور نکنید شستن لحظه به لحظه پوست کمکی به حذف آکنه‌ها می‌کند. شستن بیش از حد محل آکنه‌ها، جوش‌ها را حساس‌تر می‌کند و باعث ترشح مواد درون‌شان در گوشه‌های بیشتر پوست می‌شود.

 

 

و اما اگر عجله دارید …

 

 

اگر حوصله درمان دو هفته‌ای را ندارید،و عروسی تان نزدیک است و یا میخواهید به مهمانی بروید و نگران جوش های سرزده و ناخوانده هستید ، پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم .

بر اساس نتایج تحقیقات علمی ، خاصیت عصاره درخت چای در کنترل و بهبود جوش صورت ( آکنه ) و به عنوان یک ضد عفونی کننده مؤثر در از بین بردن باکتری‌های ایجاد کننده آکنه ثابت شده است.

 

 

در این پیشنهاد ویژه از فروشگاه اینترنتی خانومی ، همگی محصولات با عصاره روغن درخت چای غنی شده و به صورت اختصاصی برای پیشگیری، کنترل چربی، ماندگاری آرایش، برطرف کردن جوشهای ناگهانی و شادابی پوست تهیه شده اند .

 

در این پکیج اختصاصی ضد جوش  میتوانید ژل پاک کننده صورت برای پوست های چرب و جوشدار، محلول خشک کننده جوش و هم چنین قلم ضد جوش را که همگی حاوی عصاره درخت چای هستند یکجا تهیه و استفاده کنید و با خیالی آسوده از پوست صاف و بدون جوشتان لذت ببرید .


نظرات کاربران