طب کالای نوژان

شرکت طب کالای نوژان تنها دارندۀ پروانه ساخت پنج مدل میکرودرم ابریژن در ایران

میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) چیست؟ تاریخچه پیدایش آن و ….

ميكرودرم ابريژن

میکرودرم ابریژن دستگاهی جهت رفع چین و چروک پوست،رفع ملاسما و کلیه لک های غیر مادرزادی پوست،رفع جای آکنه و کک و مک صورت،رفع سوراخ های ریز پوست،جوانسازی و شفاف سازی پوست،براق کنندگی و برگشت خاصیت کشسانی پوست،خارج کردن جوش های سرسیاه و سر سفید از پوست، و …استفاده می شود.

 

طب کالای نوژان

طب کالای نوژان

تاریخچه

میکرودرم ابریژن – ابریشن – (Microdermabrasion) اولین ‌بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. سپس در بیشتر کشورهای اروپایی به ‌عنوان روش بدون عارضه جوان‌سازی پوست استفاده شد و بعد از آن در کشورهای آمریکایی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

با این دستگاه حساس و پیشرفته جریانی از کریستالهای ظریف اکسید آلومینیوم روی پوست باعث لایه برداری سریع میشود. ضمنا یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلولهای فیبروبلاست و نتیجتا ترمیم و طراوت پوست می گردد.

طب کالای نوژان

طب کالای نوژان

مطالعه بیشتر…

جزییات کامل انجام میکرودرم ابریژن بطور صحیح بر روی پوست

 صورت را به پنج منطقه تقسیم نمایید:

منطقه یک: پيشاني ( زير خط رويش مو و بالاي ابرو ) – درمان اول را محافظه کارانه انجام دهيد و با مشاهده، آثار درمان را بررسي نماييد. با سر پروب ۷۵ و فشار ۱۰۰ تا ۲۰۰ ميليمتر جيوه شروع به کار کنيد و بصورت عمودي از ابروها به سمت خط رويش مو بکشيد. به تعداد لازم تا رسيدن به ميزان دلخواه لايه برداري در يک ناحيه اين کار را تکرار نماييد. سپس به صورت افقي پروب را به ناحيه مجاور جابجا کنيد و ناحيه جديدي را از پيشاني شروع نماييد. اين الگو را بصورت عمودي در کنار هم مثل ۱۱۱۱۱۱۱ به پيش ببريد منتها روي هر خط به تعداد دلخواه بکشيد. وقتي از سر پروب ۱۲۵ مي خواهيد استفاده نماييد قدرت مکش دستگاه را کمتر نماييد سپس بتدريج آن را افزايش دهيد تا به ميزان دلخواه برسيد.


نظرات کاربران