دستگاه آر اف RF جراحی جهت برداشتن خال

دستگاه آر اف RF جراحی جهت برداشتن خال

مدل TEBMAX سرجیوم Surgium

دستگاه آر اف RF جراحی جهت برداشتن خال

دستگاه آر اف RF جراحی جهت برداشتن خال

دستگاه RF نوعی دستگاه الکتروسرجری یا دستگاه الکتروکوتر با فرکانس بالا، رادیوفرکانسی است که به علت مکانیسم خاص در برداشت ضایعات و کیفیت بسیار بالای آن جراحی انواع ضایعات پوستی را بدون اسکار انجام می دهد.

کاربردهای این دستگاه در جراحی زیبایی پوست متنوع است از جمله برداشتن خال های سطحی و برجسته پوستی، کک و مک، تگ های پوستی، زگیل و میلیا برش های پوستی برای ضایعات مختلف پوست
قطعات دستگاه تمام کره ای.
دستگاه RF با خروجی ۴مگاهرتز جهت کلیه جراحیها و عملهای زیبایی از جمله:جراحی پلاستیک وزیبایی ,جراحیهای دندانپزشکی ,ENT ,جراحیهای کوچک مثل ختنه و برداشتن خال و زگیل و کک و مک و… مناسب میباشد.

کاربردهای این دستگاه در جراحی زیبایی پوست متنوع است از جمله برداشتن خال های سطحی پوست و و برش های پوستی برای ضایعات مختلف پوستی

مزایای رادیو فرکانسی واقعی کدام است؟

به دلیل مزیت متوقف شدن امواج رادیوفرکونسی در سلولهای سطحی و در عمق چند آنگستروم (که در اثر امواج دهیدراته شده اند و مثل مو و بافتهای خشک دیگر امواج را از خود عبور نمیدهند ) ؛ نتایج مثبت زیر به دست میآید:

۱-به علت نرسیدن موج به لایه های زیرین پوست مثل لایه بازال احتمال اسکار یا هیپو یا هیپرپیگمانتاسیون به شدت کاهش می یابد.

۲- کار بر روی پوست بسیار راحت و لذت بخش و با کمترین درد همراه است.

دستگاه RF شرکت طب کالای نوژان تمام قطعات آن کره ای بوده و در دارای گارانتی کامل در ایران می باشد.

برداشتن خال با لیزر – بهترین روش برای خال و ضایعات پوستی

برداشتن خال با لیزر  یکی از بهترین  و سریعترین روش ها و در عین حال بسیار ایمن می باشد. خال صورت بجز در یکی دو جای استثنایی در هر کجای صورت که باشد ظاهر خوبی برای فرد ایجاد نمی کند. اکثر خالها تجمع سلول های رنگدانه ای به نام ملانوسیت هستند.

درون ملانوسیت ها ماده ی رنگی به نام ملانین تولید می شود ورنگ تولید شده باعث رنگی شدن سلول های ملانوسیت می شود.

توزیع و فراوانی ملانوسیت ها تعیین کننده ی رنگ پوست است. تجمع بیش از حد ملانوسیت ها در مساحت کوچکی از پوست باعث ایجاد خال می شود. گاهی این تجمع با بالا آمدن پوست همان ناحیه همراه می شود که نتیجه ی آن خال برجسته است.
از بین بردن خال لب با لیزر ( قبل و یک ماه پس از لیزر)

روش های متعددی برای برداشتن خال وجود دارد. یکی از روش های مرسوم جراحی است. اما مشکل بزرگ در روش جراحی، لزوم انجام برش عمیق جهت برداشتن خال است. همین برش عمیق موجب ایجاد جای زخم یا اِسکار می شود.

به همین دلیل برداشتن خال با لیزر  بیشتر توسط افراد انتخاب می گردد زیرا شانس اسکار و باقی ماندن جای آن کمتر است.

اِسکار یکی از معضلات زیبایی است و در عمل، درمان قطعی برای اسکار وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود برای برداشتن خالها به هیچ وجه از روش های جراحی استفاده نشود و تا حد امکان برداشتن خال با لیزر  انجام گردد مگر در مواقع ضرورت که نتوان از آن کمک گرفت.

از دیگر روش های خال برداری استفاده از تکنیک کرایوسرجری یا به اصطلاح کرایو است.

در این روش گاز اکسید نیتروژن به سطح پوستی مورد نظر زده می شود و بر اثر سرمای ایجاد شده عروق خونرسان به آن ناحیه یخ می زند و در نتیجه خونرسانی به ناحیه مختل می گردد.


نظرات کاربران