میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) چیست؟

ميكرودرم ابريژن

میکرودرم ابریژن دستگاهی جهت رفع چین و چروک پوست،رفع ملاسما و کلیه لک های غیر مادرزادی پوست،رفع جای آکنه و کک و مک صورت،رفع سوراخ های ریز پوست،جوانسازی و شفاف سازی پوست،براق کنندگی و برگشت خاصیت کشسانی پوست،خارج کردن جوش های سرسیاه و سر سفید از پوست، و …استفاده می شود.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن

در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم می باشد قرار می دهند که این پودر با داشتن کریستال های ریز باعث می شود که پوست ساییده شده و بافت های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال گردد.

میکرودرم ابریژن پروسه‌ی لایه‌برداری غیرتهاجمی پوست است که در آن لایه‌ی رویی پوست (سلول‌های مرده) به‌صورتی ملایم تراشیده شده و تولید کلاژن انگیخته می‌شود تا پوست تازه و سالم رشد یابد و شما چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

خطوط کم‌عمق، لکه‌ها، تیرگی در پوست و لکه‌های ناشی از آفتاب در این روش قابل‌درمان هستند بخصوص اگر جلسات درمان پیاپی و متوالی باشند. بعد از انجام میکرودرم ابریژن مرطوب‌کننده ها، کرم‌ها و لوسیون ها بهتر و آسان‌تر جذب می‌شوند و اثر بیشتری خواهند داشت. میکرودرم روشی بدون درد، با میزان ریسک پایین است که از آن می‌توان جهت برطرف کردن برخی از مشکلات پوستی استفاده نمود.

میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) که معمولاً به‌اختصار میکرودرم نامیده می‌شود برای نخستین مرتبه در ایتالیا در سال ۱۹۸۵ مورداستفاده قرار گرفت. بعد از موفقیت میکرودرم در زیبایی و طراوت پوست به‌تدریج انجام آن در اروپا و بعد آمریکا رواج یافت و امروزه به‌عنوان روشی بی‌خطر و بسیار مؤثر در جوان‌سازی پیشنهاد می‌شود.

میکرودرم ملایم می‌تواند به‌سرعت روی پوست شما اثر کرده و موجب روشن و کشیده شدن پوست شود. به‌طوری‌که تأثیر آن از سال‌ها استفاده کردن از ماسک‌های مختلف نیز بیشتر است. بیشترین تأثیری که معمولاً میکرودرم روی پوست می‌گذارد شاداب‌تر کردن آن است به‌طوری‌که بعد از انجام میکرودرم معمولاً اثرات جوان‌کننده آن به‌صورت کاملاً محسوس قابل‌مشاهده است.

برای خرید این محصول می توانید از قسمت تماس با ما  به خرید اقدام کنید


نظرات کاربران